16. Rijstterrassen en tempels

25 september 2019 - Kuta, Indonesië

16. Rijstterrassen en tempels,
Maandag de hele dag bij het zwembad en in de avond naar Kuta gelopen en daar wat gegeten. Dinsdag is een excursiedag. Met de helft van de groep gaan we naar midden Bali met een Nederlands sprekende gids.  We zullen er geen spijt van krijgen. Regelmatig zijn we uit de minibus en lopen een uurtje rond om. Eerst naar een vlindertuin met ook insecten als reuze wandelende takken. Daarna naar een oude Hindoe tempel waar net een grote ceremonie is en duizenden mensen in wit-gele gewaden offers brengen en bidden. Bijzonder om mee te maken. Dan door naar de Unesco beschermde rijstterrassen op de berghellingen bij Jatiluwih. We lopen er ook doorheen en dit zijn de plaatjes die je wilt zien! Prachtig mooi. Tenslotte nog naar een bijzondere tempel aan het mooie Bratanmeer. Een volle dag maar met mooie herinneringen.
Woensdagochtend weer genieten bij het zwembad en in de middag nog een korte rit naar de koningstermpel bij Menghwi en de zonsondergang zien bij de beroemde zeetempel van Tanah Lot. Morgen, donderdag, nog een volle dag rust en zwembad en dat vooruitzicht is er ook voor vrijdagochtend. Maar we tellen af en de vakantie gaat nu snel. Vrijdagmiddag worden we om half 4 opgehaald.

Verzonden vanaf Samsung-tablet.

1. Lammert en Annemiek:
    25 september 2019
    Een goede en veilige thuisreis
  2. Annet:
    25 september 2019
    Geniet nog maar lekker van die paar dagen.
    Jullie hebben een mooie reis gemaakt.
    En heel erg leuk om dit allemaal te lezen zijn benieuwd naar alle mooie foto's.
    Alvast een hele goede terugreis gewenst.
  3. Ans:
    26 september 2019