17. Het einde van een onvergetelijke vakantie

29 september 2019 - Maarssen, Nederland

17. Het einde van een onvergetelijke vakantie,
Op woensdagochtend en donderdag en liggen we veel bij het zwembad van ons prachtige resort. Ook zijn we even in de Indische Oceaan, maar je zakt snel weg in de bodem en er is veel oud koraal. We vermaken ons prima en hoeven niet zo nodig naar de winkels in Kuta. Wel hebben we woensdagmiddag nog met een klein groepje een excursie naar de koningstempel bij Mengwi en de beroemde zeetempel Tanah Lot om daar de zonsondergang re zien. Heel mooi en we zien weer een ander stukje Bali. Ook op vrijdag in de ochtend nog lekker genieten bij het zwembad en dan is het klaarmaken voor de lange terugreis. Om half vier naar het vliegveld voor de vlucht naar Jakarta. Een vlucht van 2 uur en in Jakarta nog 3 uur wachten.  Voor de overstap nog even wat drinken en om kwart over elf plaatselijke tijd vliegen we weg van het mooie en bijzondere Indonesië voor de 14 uur durende terugvlucht. Als we om half twee landen is het hier al half negen.  Een lange zit, af en toe wat weggedommeld en veel films, muziek en de vliegroute volgen. We zijn weer thuis bij kinderen, kleinkinderen en de kat om alles te laten bezinken en te verwerken. Fijn dat jullie ons op deze reis volgden. Bedankt en we hopen dat jullie ooit het fotoboek zullen zien dat we van deze onvergetelijke reis gaan maken!!

1. Annet:
    29 september 2019
    Lieve Ans en Jaap,

Fijn dat jullie zo genoten hebben van een hele mooie vakantie. Van jullie reisverhalen hebben wij genoten.
    Fijn dat jullie weer thuis zijn en zijn reuze benieuwd naar de vele foto's en de verhalen. Nu bijkomen van de vermoeiende reis.

Groetjes Fred en Annet
  2. Ans:
    29 september 2019
    Ha Annet, het was een onvergetelijke vakantie. Leuk dat jullie hebben genoten van onze reisverhalen. We komen zeker nog met de foto's en verhalen. Groetjes van ons.